There are currently 134 names in this directory beginning with the letter В.
В одному тілі
У роботі значна увага приділяється персонажам, які тимчасово або на постійній основі співіснують в одному тілі та/або розумі (наприклад, внаслідок переселення душ, внаслідок одержимості іншою сутністю тощо).
В пошуках стосунків
У роботі значну роль грають персонажі, які перебувають у активному пошуку партнера чи партнерів, із якими сподіваються побудувати романтичні стосунки у майбутньому.
Вагінальний секс
У роботі описується вид статевого акту, що передбачає введення ерегованого статевого члена або фалоімітатора у вагіну.
Важкі стосунки з батьками
Сюжет роботи зосереджений на персонажах, які перебувають у важких стосунках із батьками.
Валькірії
У роботі суттєву роль відіграють валькірії (войовничі діви, які беруть участь в розподілі перемог і смертей в битвах).
Василіски
У роботі істотну роль відіграють василіски (міфічна тварина, яка мала голову півня, хвіст змії та тулуб жаби).
Вбивства
В роботі описуються один чи декілька видів замахів на життя персонажа або персонажів, які призводять до смерті.
Вбивча пара
У роботі описуються персонажі, які перебувають у романтичних стосунках і вчиняють злочини (найчастіше вбивства) разом.
Вегетаріанці / Вегани
Сюжет роботи зосереджений на способі життя та діяльності персонажа або персонажів, які відмовилися від м’ясної їжі тваринного походження або повністю відмовилися від експлуатації тварин у будь-якому вигляді.
Вендіго
У роботі істотну роль відіграють духи-людожери з міфології індіанців, що символізують ненаситний голод.
Вивчена безпорадність
Робота описує персонажів, що підлягають умові, в якій вони не намагаються уникати негативних стимулів або отримати позитивні, хоча вони мають таку можливість.
Вигадана анатомія
В роботі описуються персонажі, анатомічні особливості яких не існують в природі та є вигадкою. Можуть бути засновані на реальній анатомії або вигадані автором.
Вигадана релігія
У роботі описуються релігії, які у реальності і є вигадкою. Можуть як ґрунтуватися на реальних релігіях, так і бути цілком вигаданими автором.
Вигадані друзі
Головний герой основну частину подій у роботі проводить час із вигаданими для світу, в якому відбуваються події, людьми. Це можуть бути або діалоги із вигаданими друзями, спільна діяльність або просто розповіді героя іншим про уявних друзів.
Вигадані захворювання
У роботі описуються захворювання, які у реальності є вигадкою. Можуть як ґрунтуватися на реальних захворюваннях, так і бути цілком вигаданими автором.
Вигадані науки
У роботі описуються науки, які у реальності є вигадкою. Можуть як ґрунтуватися на реальних науках, так і бути цілком вигаданими автором.
Вигадані професії
У роботі описуються професії, яких не існує у реальності і які є вигадкою. Можуть як ґрунтуватися на реальних професіях, так і бути цілком вигаданими автором.
Вигадані свята
В роботі описуються свята, які не існують в реальності і є вигадкою. Можуть бути засновані на реальних святах, або повністю бути вигаданими автором.
Вигадані створіння
У роботі значну роль відіграють створення, що не існують у реальності і є вигадкою. Можуть як ґрунтуватися на реальних істотах, так і бути цілком вигаданими автором.
Вигнанці
Сюжет роботи зосереджений на житті і діяльності персонажів, з тієї чи іншої причини вигнаних із суспільства.
Виготовлення артефактів
Цей тег слід використовувати ТІЛЬКИ, якщо головний герой, як правило, може створювати артефакти. Цей тег НЕ можна використовувати, якщо артефакти є частиною серії, але герой не в змозі створити їх у будь-який момент.
Виживання
Робота зосереджена на боротьбі героя або групи героїв з несприятливими обставинами або іншими героями при спробі вижити.
Викладач / Учень
У роботі описуються романтичні та/або сексуальні відносини між персонажем-викладачем і досягшим віку згоди персонажем-учнем.
Викрадення здібностей
Цю мітку слід вживати тоді, коли основний персонаж або персонажі мають здатність викрадати навички (здібності тощо) інших персонажів.
Вимираючий вид
У роботі значна увага приділяється біологічним видам, які піддаються загрозі вимирання чи зникнення через свою критично малу чисельність чи через зовнішній вплив.
Випадковий поцілунок
Робота будується на сюжетному тропі, у якому значної ролі грає ненавмисний поцілунок.
Випадковий секс
Робота зосереджена на персонажах, які щойно познайомилися або малознайомі, які вступають у разовий або короткочасний сексуальний зв’язок без наміру повторити зустріч або завести тривалі стосунки.
Випадковий шлюб
Сюжет роботи зосереджений на персонажах, які укладають шлюб помилково, як жарт, під впливом речовин, що змінюють свідомість (наркотики, алкоголь) або гіпнозу.
Вихід із нездорових стосунків
У роботі описуються персонажі, які виходять із хворобливих відносин, які завдають серйозної психологічної або фізичної шкоди.
Вище суспільство
Сюжет роботи зосереджений на житті та діяльності персонажів – представників вищого суспільства, належність до якого визначається рівнем статусу та добробуту.
Вищі учбові заклади
У роботі ключову роль відіграють вищі навчальні заклади, їхні працівники та учні.
Від антигероя до героя
У роботі важливу роль відіграє персонаж із сірою мораллю, який стає позитивним.
Від антигероя до злодія
У роботі важливу роль відіграє персонаж із сірою мораллю, який стає негативним.
Від божественого єства до смертного
У роботі важливу роль грає персонаж, який перестає носити божествений статус.
Від ворогів до друзів
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які починаються з ворожнечі, але переходять у дружбу.
Від ворогів до друзів та коханців
Робота зосереджена на стосунках персонажів, які починаються з ворожнечі, але переходять у дружні, а потім у романтичні та/або сексуальні.
Від ворогів до коханців
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які починаються з ворожнечі, але переходять у романтичні та/або сексуальні.
Від героя до монстра
У роботі важливу роль відіграє спочатку позитивний персонаж, що зазнав кардинального переламу особистості, схожого або межує з божевіллям, з подальшою трансформацією на щось, що можна охарактеризувати як «монстр».
Від друзів до ворогів
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які були друзями, але з якихось причин перетворилися на ворогів.
Від друзів до коханців
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які починаються з дружби, але переходять у романтичні та/або сексуальні.
Від друзів до незнайомців
Робота зосереджена на персонажах-друзях, які з якоїсь причини забули один одного, або один із них прикидається, що не знає іншого.
Від злодія до героя
У роботі важливу роль відіграє негативний персонаж, який стає позитивним або антигероєм.
Від коханців до ворогів
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які були коханими, але з якихось причин перетворилися на ворогів.
Від коханців до друзів
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які були коханцями, але після розставання залишилися друзями.
Від напарників до друзів та коханців
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які починаються із співпраці, але переходять у дружні, а потім – у романтичні та/або сексуальні.
Від нездорових стосунків до здорових
Персонажі перебувають в очевидно болючих відносинах, які приносять серйозний психологічний чи фізичний дискомфорт, але з часом намагаються навчитися поважати межі один одного та обговорювати проблеми, щоб дійти спільного рішення та зробити стосунки комфортними.
Від незнайомців до коханців
Робота зосереджена розвитку відносин персонажів, раніше не знайомих одне з одним.
Від подружжя до коханців
Робота зосереджена на відносинах персонажів, які з якихось причин змушені одружитися, не відчуваючи романтичної прихильності один до одного, але поступово закохуються.
Від простолюдина до аристократа
У роботі значну роль відіграє персонаж не знатного походження, який стає аристократом (наприклад, через шлюб, виявивши своє аристократичне коріння і т.д.)
Від сексуальних партнерів до коханців
Відносини головних героїв починаються із суто сексуальних, але пізніше переходять у романтичні.
Від смертного до божественого єства
У роботі важливу роль відіграє персонаж, який набуває божественного статусу.
Відкритий фінал
Робота завершується невизначено, на неоднозначній ноті, частіше за все лишаючи багато не вирішених питань та не пояснених подій.
Відлюдники
Сюжет роботи зосереджений на житті та діяльності персонажів, які добровільно ведуть відокремлений спосіб життя, зазвичай (але не обов’язково) у важкодоступних місцях та в умовах мінімального контакту з іншими людьми або його відсутності.
Відмова від почуттів
У роботі описуються персонажі, які, зазнавши невзаємних почуттів, відмовляються від них.
Відсутні батьки
Не використовувати із мітками “Покинуті діти” та “Усиновлений головний герой”. Мітка “Відсутні батьки” вказує на те, що батьки головного героя відсутні протягом більшої частини твору, але головний герої знає їх, знає де вони і можливо овни навіть спілкуються або мають дружні стосунки.
Відсутність душі
У роботі істотна увага приділяється ідеї відсутності душі у персонажа з тих чи інших причин.
Відхилення від канону
Робота відхиляється від окремих важливих канонічних деталей та/або подій, перероблює їх або не враховує їх існування, але опирається на канон в усьому іншому.
Війна в Україні
Ця мітка використовується для творів, написаних на тематику війни в Україні (оріджинали або вірші). Тематика може стосуватися як сучасності, так і недалекого минулого або воєн столітньої давнини за українську незалежність та державність.
Війна світів
Основою історії є сюжетний троп, в якому протистояння йде між різними світами. Світи можуть як співіснувати лише у реальності, так і бути таємними, паралельними тощо.
Військові
Сюжет роботи зосереджений на житті і діяльності персонажа чи персонажів, пов’язаних з армією.
Військові злочини
Сюжет роботи оповідає про військовослужбовців, які застосовують необґрунтоване насильство щодо цивільних або військовополонених, які практикують геноцид або застосовують заборонені міжнародними угодами засоби та методи ведення війни.
Вікова прогресія
Ця мітка використовується тоді, коли персонаж старіє у ході історії. В роботі описуються усі зміни, які притаманні старінню, як зміна зовнішнього вигляду, так і зміни у світосприйнятті із віком, набутті досвіду тощо.
Вікова регресія
Цей тег відноситься до сюжетного прийому, який змушує головного героя молодшати, а не старіти. Це не означає, що він або вона повертаються до дитинства, це просто означає, що вони відновили свою молодість.
Віктімблеймінг
У роботі описується явище, коли на жертву покладається часткова чи повна відповідальність за скоєне щодо жертви порушення чи нещастя.
Вільні стосунки
У роботі описуються персонажі, які перебувають в усталених відносинах, які прийняли усвідомлене рішення дозволити партнеру і собі романтичні чи сексуальні взаємодії з іншими, але при цьому залишаються парою.
Віртуальний секс
У роботі описується обмін повідомленнями сексуального характеру та інші віртуальні способи (відеодзвінки, фотографії) зв’язатися з партнером чи партнерами з метою збудитися на відстані.
Вічна молодість
У роботі значної ролі грають персонажі, які не помруть від старості, але можуть померти з інших причин.
Внутрішній сексизм
У роботі описуються персонажі, що дотримуються поведінки, при якій вони несвідомо підтримують і відтворюють стереотипи, що існують щодо власної статі та/або ґендера, найчастіше приймаючи їх за істину.
Внутрішня гомофобія
У роботі описуються гомосексуальні та/або бісексуальні персонажі, які відчувають страх або огиду до гомосексуальності та/або бісексуальності, страх перед власною сексуальною ідентичністю тощо.
Внутрішня трансфобія
У роботі описуються трансгендерні персонажі, які відчувають страх та/або огиду до трансгендерності, страх та/або огиду до власної гендерної ідентичності тощо.
Вовк в овечій шкурі
У роботі описуються свідомо негативні персонажі, які вдають, ніби вони позитивні і приховують свою справжню сутність.
Вселення в тіло
У роботі значну роль відіграють персонажі, які мають здатність вселятися в чуже тіло.
Всиновлений головний герой
Цей тег слід використовувати, якщо з початку оповідання відомо, що герой є прийомною дитиною. Або знання того , що він/вона усиновлена, має відігравати велику роль у сюжеті. Рекомендується не використовувати цей тег, якщо той факт, що головний герой є усиновленою дитиною, буде виявлено в останній частині серіалу, оскільки це стане головним спойлером.
Всі живі / Ніхто не помер
У роботі навмисне ігноруються смерті персонажів, що сталися в каноні, або смерть обігрується таким чином, щоб гарантовано забезпечити виживання персонажа.
Вторгнення прибульців
У роботі значну роль грає напад ворожих позаземних форм життя, метою якого є знищення чи поневолення планети.
Вторинний сором
У роботі описуються персонажі, які зазнають нестерпного сорому за дії або поведінку інших персонажів, або сама робота націлена викликати це почуття у читача.
Втрата кінцівок
У роботі описуються персонажі, які втратили кінцівку чи кілька кінцівок, обставини цієї втрати, її впливом на життя персонажів тощо.
Втрата магічних здібностей
У роботі значну роль відіграють персонажі, які втрачають свої магічні здібності. Втрата здібностей може бути як остаточною, і тимчасової.
Вуайеризм
У роботі описуються персонаж або персонажі, що підглядають за іншими персонажами, що займаються сексом або інтимними процесами.
Вуличні артисти
Сюжет роботи зосереджений на персонажах, робота яких полягає в умінні заробляти гроші, влаштовуючи вуличні перформанси, їх житті та діяльності.
Вульгарний гумор
В роботі комічний ефект досягається за рахунок опису геніталій, вторинних статевих ознак, сексу и супутніх тем.