Фанфіки українською мовою

    Передостаннім уроком була алгебра,потім 2 уроки образотворчого мистецтва та можна буде йти додому.

    В через тиждень починалися контрольні роботи,тому вчителі змушували учнів писати самостійні роботи.

    -синус 45 косинус 95 чи навпаки?… – засмучено шепотів Хан – шо це таке…

    -Вибачте,але Хан заважає мені своїм шепотінням! – жалілася вчителю сусідка по парті Джісона

    -Тобто?! Я й не ліз до тебе ! – шипів про себе Хан.

    -Джісоне – вчитель підійшов до Хана – в тебе щось сталося?

    -Та ні.Просто думки вслух.

    -Не заважай іншим,якщо хочеш побубніти,то он задня парта тебе чекає! – вчитель кивнув підборіддям на розкидані речі по столу,а потім на єдину вільну парту яка знаходилася в кутку кабінету.

     

    -Довбані формули… – бубнів Хан вже на задній парті.

    -Та ти вже задрав бубніти,чому ти не можеш мовчки робити?! – пошепки сказав хтось з переду.

    -А? – Хан підняв голову й побачив, що тим хто до нього звертався був Мінхо. – Вибач!

     

    До кінця уроку залишалося 10 хвилин,а в Джісона в зошиті : 18.12. Треба щось написати! О.

    Хан відкрив зошит з іншого боку,де були пусті сторінки і вирвав один аркуш.

     

     

    Д:Мінхо слухай,в нас з тобою один варіант!можеш будь ласка підказати,що в 1 і в 2,і в 3…і в 4..

     

    М: Джісоне,запхни цей папірець собі знаєш куди!?

     

    Д:Ну будь ласка!!..

     

    Мінхо повернувся боком до Джісона, показово зім’яв папірця в правій руці,а потім повернувся назад.

    –Вибачте! Можно я вийду? – Мінхо взяв папірця в руки і вийшов з кабінету.

     

     

    “От гімнюк” сказав ледь чутно Джісон,після чого почав ставити літери на навмання.

     

    Пролунав звук закриття дверей,що значило про повернення Мінхо.

    -Тримай,потім подякуєш – Мінхо кинув зім’ятий папірець біля руки Джісона.

     

    Д:Мінхо слухай,в нас з тобою один варіант!можеш будь ласка підказати,що в 1 і в 2,і в 3…і в 4..

     

    М: Джісоне,запхни цей папірець собі знаєш куди!?

     

    Д:Ну будь ласка!!..

     

    1:b

    2:C 5:b

    8,9:a

    М:Решту думай сам,бо ти дуже розумний,щоб вчитель подумав,що ти все це сам вирішив

    -Дякую…

     

    Останні два уроки технології були з класною керівничкою,і вони вже знали,що будуть прикрашати клас до нового року.

    -Так,ну хто розвішає гірлянди і прикрасить ялинку ми вирішили,залишилось вирішити хто приклеїть сніжинки на вікна.

    -Давайте я – Мінхо дістав з пеналу клей та підійшов до вчительського столу.

    -Джісоне , допоможи Мінхо!

    Хан не поспішаючи встав зі стільця й підійшов до Мінхо.

    -Віддай мені половину! – Хан протягнув руку для того,щоб йому вручили сніжинки.

    -Половина з сорока? – запитав Мінхо.

    -Ну двадцять,а що?

    -Не знав ,що ти рахувати вмієш. – Мінхо віддав Джісону половину сніжинок.

    -Припини,просто я не розумію таких рівнянь,от і все! – відповів тому Хан,поки ті йшли до крайньго вікна.

    -І не подумай,що я завжди тобі допомагатиму!Вважай ,що це плата за те ,що ти мою шапку знайшов!

    -А тобто те , що ти пригостив мене чаєм було не платою? А що ж це тоді було,побачення? – Хан засміявся,після чого отримав по потилиці.

    -Йди до біса!

    -Ай курва боляче! – зашипів Джісон – За що?!

    -За твого довгого язика!Хоча останнього часу ти його всеж таки вкоротив…

    Хан опустив голову й покрився рум’янцем від вух до носа. Йому одразу було і ніяково,і соромно,і в той же час це прозвучало як похвала.

    -Усе для тебе! – Хан взяв сніжинку й почав намазувати на неї клей.

    -А ні. Я погарячкував.

     

     

    -Як в тебе справи? – запитав Хан.

    -З яких пір тебе цікавить,як в мене справи?

    -Ну то добре чи ні?

    -Нормально!

    -В мене теж! А як ти себе почуваєш? – Хан обережно приліпив сніжинки до вікна,та почав розрівнювати краї.

    -Ну нормально,голова трохи болить.

    -А ти не застудився?На вулиці все ж таки холодно! В мене є ібупрофен з собою,пішли я дам його тобі!

    -Так заспокойся,це ти напевне захворів,якщо…піклуєшся про мене!? Хоча я знаю,скоро контрольні роботи,ото ти і підлизуєшся!Навіть не думай,що я дам тобі списати! – Мінхо вирвав клей у Хана з рук,і почав намазувати його на сніжинку.

    -Я навіть і не думав про це!

    -Ага ,звісно..

     

     

    -В тебе є дівчина?

    -Що це за питання таке? – спитав Мінхо.

    -Ем ну просто питаю.

    -Ні – Мінхо відвів погляд на компанію дівчат,які прикрашали ялинку.

    -Зачекай…Тобі що подобається Сольюн?!

    -Закрий рота – Мінхо прикрив своєю рукою рота Джісону,через що зловили здивовані погляди деяких однокласників.

    -Ви б хочаб закінчення уроків зачекали ,голуб’ята!Сором! – сказав Син Мін після чого заржав на весь клас.

    -Йди до біса! – Мінхо прибрав руку з рота молодшого,й продовжив клеїти сніжинки.

    Хан ще секунд 10 стояв і дивився на Мінхо вивчаючим поглядом. Тільки зараз він помітив,який Лі гарний в профіль.

    -Що?! – з відразою запитав Мінхо.

    -А,нічого – Хан взяв сніжинку й приклеїв її на вікно – То вона всеж таки тобі подобається!

    -Ні.

    -Так.

    -Ні.

    -Так!

    -Я,сказав,НІ! – прошипів Мінхо тому на вухо, через що,Хан здригнувся.

    -Та добре , добре!

     

    -Ти вільний після уроків?

    -А що?На побачення хочеш запросити? – посміхаючись відповів Мінхо.

    -Придурок! – Джісон штовхнув Лі – Так вільний чи ні?

    -Ну вільний,а що ти хочеш?! – питав вже Мінхо.

    -Від тебе нічого! – Хан посміхнувся,після чого слідувала хвилина мовчання.

     

    -Гей Сольюн,йди сюди! – Крикнув Хан.

    -Що ти робиш?! – шепотів Мінхо.

    -Дивись і вчись Мінхо-хьон!

     

    -Ти щось хотів,Хане? – Запитала Сольюн.

    -Сольюн,чи не хочешь ти прогулятися після школи зі мною та Мінхо,можеш свою подругу взяти?!

    -Ну я не проти! – Сольюн посміхнулась – Тоді спишемося?

    -Так звісно,бувай!

    -Пообіцяй,що ти їй нічого не ляпнеш! – сказав Мінхо,як тільки однокласниця пішла.

    -То вона тобі все ж подобається!

    -По

    обіцяй!

    -Подобається!

    -Хан,пообіцяй!

    -Ну добре,я подумаю…

    -Колись я тебя вб’ю Хан Джісон!..

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    0 Коментарів

    Note