Щоденники війни 🇺🇦 Статті 🇺🇦 ВІРШІ

Розбір системи ГГ і Огляд на подарунки(v1.2)

FavoriteLoadingДодати до улюблених

Loading

Ура я нарешті закінчив розділ після довгого продумування механік і сюжету, наскадніший бар’єр пройдено. Думаю що вихід розділів з часом прискориться і наступний розділ я достатнь ского напишу, якщо нічого надзвичайного не станеться. І вітаю вас з днем незалежності мої читачі.


==Наступного дня==

Коли ГГ прокинувся він вирішив ознайомитися з системою

Імя: … 

Вік: 8 років 

Рівень:1 (0/200)

Класс: Заблоковано до 50 рівня 

ОЗ:100 (((Сила*Витривалість)/2) + родослівна, титули, геноми, особливості і таке інше ГГ)

ОЕ(Очки Енергії):5/5(завдяки їй ви можете використовувати і карти)

ОМ(Очки магазина):0 (використовується для покупок в Магазині (може бути конвертовано в ОА в розмірі 1:1))

ОА(Очки Акуціону):0 (використовується для покупок в Аукціоні (може бути конвертовано в ОМ в розмірі 1:1))

ВД(Валюта Данжу)100(використовується для покупок в данжі)

Баланс: 0 ¥(йен)

Сила: 10 (Для дитини свого віку ви довольно сильні)

Витривалість: 10 (пробіхти 1000 метрів Легко!)

Спритність: 10 (Ви довольно проворні для дитини)

Мудрость: 46 (Ви вмієте думати досить добре)

Интеллект : 44 (Ви можете грати в шахмати проти любителя в бліц, але на перемогу не очікуйте)

Удача: 35 (є шанс, по дорозі додому, найти на землі 2-4 йен)

Контроль: 1000 (наймовірно, вашему контролю завидує Патчули Ноуледж)

ОХ(Очки Характеристик):0

Навички/Техніки:  немає

Стихії

1.Вітер 6%

2.Блискавка 10,5%

3.Вогонь 6%

4.Вода 3.5%

5.Земля 4%

Титули і Особливості: «Розвернути» 

《Перерожденець》(+5 до удачі)
《Разум гравця》( імунітет до ментальних закладок і ментальних атак )
《Тіло гравця》(ви не помрете навть коли в вас є ОЗ=1 ви вижевете, характеристики не зможуть деградувати)

《Здатність персонажа》(Ви здатність персонажа ви можете змінювати свою форму відповідно до потреб персонажа, надавати йому свої здібності і спосилювати його за потреби)

《Система Slay the Spire і ROUNDS》(Ви ви маєте здібності персонажей і особливості з обох систем ,а також ви маєте доступ до особливих данжів типу Башня і Арена)

Інвентарь карт і пакік:«Розвернути»(тут зберігаються всі карти і паки)

– Репутація –

– Інвентарь –

Магазини і Аукциони: «Розвернути» 

Магазин за ОМ (тут вам можна купити МАЙЖЕ все )

Аукціон (тут вам можна купити все що продають інші гравці)

– Форум -(тут вам можна спілкуватися з іншими гравцями публікувати статі і таке інше. Іншими словами це інтернет для Гравців як ви)

– Квести –

– Настройки –

Щодо особливостей системи то в мене по замовчованню відкрита ОЕ і як пояснила система вона використовується для активації карт й ОЕ працює як і в Slay the Spire тільки є деякі відміності. Перша з них це те, що її ліміт і щвидкість відновлення можна збільшити вливаючи ОХ(Очки Характеристик),випиваючи зілля і використовуючи карти, але вона може збільшуватися і поступово, але для цього потрібно постійно витрачати ОЕ. Друга відмінісь це те, що тут немає кнопки завершити хід, а резерв має хоч якось відновлюватися тож відновлюється зразу цілими одиницями, а шидкіть і кількість відновленовленої ОЕ покищо напряму залежить й від об’єму резерву.

Щодо карт то вони можеть випадати з мобів в данжі і з паків(які також випадають з мобів в данжі), також як і в грі їх можна виторговувати обмінювати і таке інше. Від іхнього рівня також залежать і характеристики карт. Є всього 13 рівнів карт:

  1. чорний(прокляття чи прокляті карти, які можуть мати велику ціну використання)
  2. сірий(мусорний)
  3. білий(звичайний)
  4. голубий(над звичайний)
  5. синій(рідкий)
  6. Індіго(дуже рідкий)
  7. фіолетовий(епічний)
  8. червоний(демонічний, теж самі що і чорні ,тільки з меншою ціною використання і більшим ефектом на рівні міфічних. Тож їх можна вважати міфічними але оскільки вони випадають на рівні легендарних то я  вирішив поставити їх на один рівень) і жовтитий(легендарний)
  9. золотистий(міфічний)
  10. Райдужний(напів-Божествений)
  11. Райдужний(містить всі кольори райдури) з зірочками(Божествений)
  12. різнокольоровий (можуть містити 2-ва або більше кольорів, від кількості і типу кольорів залежить і приблизний ранг)
  13. між кольоровий( це карти чия сила знаходиться між двома рангами)

Щодо рівнів паків то вони аналогічні і з них випадає по 5-ть карт різних рівнів і типив карт(якщо не вказано то всі карти цього рівня гарантовано і з певним шансом рище рівнем). Карти також можуть випадати вже поліпшені з малим шансом або через артефакт поліпшено гарантовано випадкову характеристику карти. Коли карта поліпшив тоді до їхньої назви додається мітка + і поряд з нею число n  (n – це кількість разів поліпшення карти.) Наприклад коли поліпшив 1-ий раз +1, 2-ий раз і так відповідно допоки ти не впрешся в ліміт поліпшень(про цей ліміт я потім розкажу коли ГГ доягне ліміту в одній з карт). Після досягнення ліміту поліпшень, то карта переходить в наступний ранг, а лічильник поліпшень – анулююється(Слова Автора: після еволюції карти(чи паку) епічного рангу ГГ надається вибір між демонічним і легендарним рівнем. Щодо заблокування еволюції можна не турбуватися). Паки можна також поліпшувати( але для цього потрібно мати 11 паків одного рівня)

Щодо механіки колоди карт то її зміст який буде випадати можна редагувати, щодо порядку положення карт то вони всеодно будуть випдати рандомно. кількість витягнутих карт дорівнює 5-ть за раз(може бути збільшина артефактами і витягнута завдяки використаній карті). Карти які вже використані чи непотрібні(за бажанням ГГ) ідуть в відбій, після того, як карти в доборі закінчуються карти з відбою переходять в добір і так по кругу. Щодо карт які спалюються то вони переходять в розділ спалені їх можна повернути, є також одноразові ,але відмінність від спалених після їх використання, їх не можна повернути.

Щодо типів карт то їх є багато. Але я назву основні категорії на які я їх поділив:

  1. атаки(карти які наносять атаку)
  2. здібностів(карти які наносять тимчасове або постійне, слабке посилення на ГГ чи на союзників)
  3. Таланту(карти які наносять тимчасове або постійне, сильне посилення на ГГ чи на союзників)
  4. Ресурсні(карти, які приносять ресурси з яких начастіше попадаються одноразові чи ті що спалюються після використання)
  5. Валюта(карти, які приносять валюту з яких начастіше попадаються одноразові чи ті, що спалюються після використання(Слова Автора: так я їх вирішив добавити для зручності)Вони будуть також випадати з ресурсних паків, але з меншим шансом.)
  6. Зброя(карти, які приносять зброю з яких начастіше попадаються одноразові чи ті, що спалюються після використання(Слова Автора: так я їх вирішив добавити для зручності)Вони будуть також випадати з ресурсних паків, але з меншим шансом.)
  7. Призив (карти якї призивають мобів)
  8. прокляття і прокляті карти(можуть відноситися до всіх типів)(карти які наносять послаблення різного рівня тільки на ГГ на певний час не даючи нічого в замін чи просто які нічого не роблять, або дають малі посилення на ГГ)
  9. Стану(тимчасові одноразові карти, які наносять послаблення(або нічого не роблять)  тільки на ГГ на певний час)
  10. та інші види.
  11. комбіновані або двойного використання(ці карти мають властивості двох або більше видів)

і всього виходить 11 категорій.

*Доречі Бог підігнав тобі маленький подаруночок, тож поглянь і інвентар й хучіж відкривай його*

Як його ж ніби не було, коли я вперший раз заглядав в інвентарь

*Так і справді не було, просто він попросив мене тобі його передати коли ти освоїшся з системою ось получай його зараз*

===Отримано 1x Подарунок===

Коли побачив сповщення то зразу поглянув в інвентар й забрав з нього подарунок. На вигляд він був розміром 20x10x20 обгорнутий в червоний папір з золотими зірочками. Коли зняв папір я побачив деревяну, а в всередині неї: лист, два білих пака-карт (з яких 1 пак атакуючий, а їший- здібностей), один голубий ресурсний пак-карт і амулет(який виглядає так: ). Після відкриття коробки і огляду взмісту, я вирішив прочитати лист.

“І знову привітоньки, це знову я. Напевне ти зараз вже освоївся з системою, якщо ти це вже читаєш. Це тобі ще один від мене подарунок. Напевно ти побачив вміст коробки, якщо ти вже це читаєш. Я вирішив, що видам тобі  маленький kit-start(стартовий набір), як в грі Скинути Вежу в подарунок з малим доповненням. Щодо двох білих паків то там карти всі будуть одинакові, щодо голубого то він згенерувався рандомно тож навіть я не знаю, що в ньому є. Щодо амулету, то він має підвищити твій захист від карт на 25% і не може бути знищений чи заіржавіти, тож можеш його носити спокійно не переживаючи про те, що його знищать.

 Да прийде з тобою сила молодий падаван.

З повагою від Бога

Мда ось це я точно не очікував. А то я думав, що на цьому подарунки закінчилися. Ну що тоді я надягну тоді амулет і почну відкривати паки. Відкривши 1-ий білий пак типу атаки, я получив 5-ть одинакових карт:

Наскільки я зрозумів в ромбу це ціна активації “Удар”- назва, “Білий”-ранг, “Атака”-тип і підним опис, що робить ця карта і які в неї є здібності. В даному випадку наносить удар по силі рівний характеристиці сила*2, тобто вона наносить 20 шкоди. Відкривши другий білий пак типу здіиності я получив таку карту 5-ть раз.

Щит(ефект) – це ефект при якому навколо вас утвоюється щит, який може витримати урон відповідно до його сили на хвилину, тобто на даний момент враховуючи характеристики він мав би наносити на гг щит силою рівний 20, але через артефакт, ця карта наносить 25 Щита відповідно використавши карту ГГ витримає 25 урону.Тепер перейдемо до найсмачнішого- голубого ресурсного паку і що з них випаде. Відкривши пак мені випали такі карти:

Воу оце так. Це справді непогані карти, особливо остання бо вона надає такі перспективи в розвитті якщо я правильно зрозумів тому в мене появилося питання.

“Система, а для чого використовується кристаліт і чи в них одинакові ранги?”

*Кристаліт використвується для створення,поліпшення,переробки карт,паків і артефактів. В них одинакові ранги, що й з картами тільки що ціність з кожним рангом збільшується прогресивно в 10-ть разів,тобто 100 сірих кристалітів=10 білим кристалітам а ті дорівнюють 1-му голубому кристаліту. Доречі 1-го голубого кристаліту вистачає на те, щоб поліпшити білу карту на одне не значне поліпшення один раз зараз.*

“А ціна поліпшення збільшується також прогресивно?”

*В одночас і так, і ні бо ціна залежить ще і від маштабності поліпшення, тобто якщо ти збільшиш урон в атакуючої карти то це рахуватиметься як не значне поліпшення, але якщо ти переробиш все маштабно то в карті може змінитися назва тип і ранг до відповідного і ціна буде відповідна для поліпшення. Ти доречі можеш здешевити карту добавивши певні умови використання чи збільшивши ціку використання ось так вот*

“Ясно ,а коли і де я зможу поліпшити карту?”

*Ти можеш поліпшити їх прямо зараз або в данжі типу башня за допомогою невідомих кімнат(ціна невідома), в кімнаті торговців за ВД, в кімнаті відпочинку (ціна менша на 25%) і за допомогою в кімнат поліпшення/створення/перетворення карти (ціна менша на 50%). Вище зазначене стосується і до паків. Доречі скоро прокинеться  деку тож рекомендую, підготуватися до першої з ним зустрічі і по-снідати.*

“Ясно тоді я піду і заварю собі зараз поїсти.”

 
FavoriteLoadingДодати до улюблених

Залишити відповідь

2 Коментарі на “Розбір системи ГГ і Огляд на подарунки(v1.2)