Щоденники війни 🇺🇦 Статті 🇺🇦 ВІРШІ

Похід в данж і розбір системи данжів(1.2)

FavoriteLoadingДодати до улюблених

Loading

Система поясни мені будь-ласка принцип роботи карт і данжу.-спитав ГГ

З картами все просто. Для того щоб їх активувати потрібно щоб ти забахав це зробити або влив ОЕ. Щодо данжу там все складніше через те, що є декілька видів, але поясню я зараз стандартний данж, а тоді інших видів.

===Є всього 9 рівнів складності і з 100-та під рівнями. Під час вибору вам прийдеться вибрати і під рівень.Попереджаю наперед, що цей під рівень це максимальний рівень звичайних мобів не босів, а в босів рівень і характеристики більші ніж в звичайних мобів в 5 разів. Щодо рівнів складності то з кохним наступним рівнем множитель характеристик в всіх мобів збільшується в такох, як і з босами в 5 разів, але попереджаю наперед що це не означає, що якщо ти пройшов 5 рівень легкого то тобі можна йти на 1 рівень посиленого для його проходження потрібно ,щоб ти спокійно проходив хочаби 25 підрівень легкого. Також рівень навичок і досвіду в мобів там більший також в 5 разів. Але рівень і кількість луту там більша в 5 разів. Тож це варте цього. Увага від рівня і підрівня складності залежить і ваша нагорода за проходження.===

Складність

1. Легка(1-100)

2. Посилена(1-100)

3. Нормальна(1-100)

4. Важка(1-100)

5. Більш важка(1-100)

6. Епічна(1-100)

7. Легендарна(1-100)

8. Божественна(1-100)

9. Неможлива (1-100) (увага при виборі даного рівня ви дуже ризикуєте, так як місцеві жителі зітханням уб’ють вас, будь у вас навіть 2500 лвл. Рекомендується для гравців, що пройшли ав «Темні душі» голяка і з палицею.)

===Щодо різниці часу в звичайному данжі, між реальним світом то 1 до 1000===

===Попередження починаючи з посилиного рівня монстри в звичайних данжах матимусть сильніший інтелект і будуть йти хвилями. Також тобі доступний данж типу Вежа з Скинути вежу. Але там ще від рівня і підрівня залежить і лут, який ти получиш і складність мобів. Вежа поділяється за замовчуванням на три рівня і 16 підрівнів. Підрівні складаються з декількох кімнат з різними шляхами, на останьому з яких завжди босс башні і також нульова кімната (нульовий рівень) де ти маєш вибрати першу кімнату. Яка наступна кімната можна побачити по табличці біля шляху до неї. По рівням і кімнатам ти можеш йти вперед і назад скільки завгодно. Доречі формула для вирахування рівнів мобів там використовується інша, але подібна формула і параматри башні ти можеш змінити в біть який момент в залежності від змін залежатиме і лут. Щодо різниці часу в данжі типу Вежа між реальним світом то він аналогічний до звичайного на першому підрівні, але він прогресивно наростає з кожним наступним підрівнем на 10% це діє і протилежну сторону. Доречі це також залежить від заданих параметрів і складність також прогресивно наростає з кожним рівнем наростає.===

Ясно значить чим вище я йду – тим сильніші будуть моби.-сказав ГГ

В цілому все правильно, але дальше цікавіше і складінше. Як я раніше зазначала данж поділяється і на кімнати. В основному бувають 6-ть типів, як в грі Скинути Вежу, але ми добавили ще декілька типів кімнат:

  1. Звичайна(битва з звичайними мобами, після зачистки стає “Безпечною зоною”)
  2. Еліта(битва з елітними мобами або міні-босом, після зачистки стає “Безпечною зоною”)
  3. Торгівля(кімната яка використовується для торгівлі”Безпечна зона”)
  4. Табір біля вогнища(або кімната відпочинку)(кімната яка використовується в основному для відпочинку, але може використовуватися для поліпшення карт і інших дій”Безпечна зона”)
  5. Кузня(кімната яка використовується в основному для поліпшення/створення/перетворення карт, аналогічно до кімнати відночинку може використовуватися і для інших дій “Безпечна зона”)
  6. Скарби(кімната в якій знаходиться скринька з скарбами в якій знаходиться ВД або Артефакти і таке інше “Безпечна зона”(Слова Автора:Гарантовано появляються по-середині башні за замовчуванням))
  7. Невідома і інші кімнати(невідома кімната- це кімната в якій появляються різні події або інші кімнати з вище зазначених).
  8. Кімната Босса(В ній появляється босс і всі кімнати ведуть до неї. Після перемоги над боссом на місті босса появляється скринька, лут від него і двері до наступного рівня).
  9. Нульова кімната або нульовий рівень( Це беспечна порожня кімната в якій ти маєш вибрати кімнату, може використовуватися і для інших цілей. Попередження: Для запобігання довгого використання її на довгий період система може викинути з данжу і заборонити заходити в будь-які інші типи данжу на певний проміжуток часу. Тобто, якщо ти будеш занадто довго затримуватися в цій кімнаті не так, як воно було задумано то система може кікнути тебе. Але якщо ти зачистив хочаби, одну кімнату данжу з мобами то вона тобі нічого не може зробити.)

Доречі після зачищення всіх кімнат з мобами ти получаєш приємний бонус, який саме я не скажу ,але він солідний.

Чикай що таке “Безпечна зона” і коли я можу вийти з данжу? В буть-який момент чи після зачищення босса?

Беспечна зона-це зона в якій не полявляються ворожі моби. І так з данжу ти можеш вийти в буть-який момент, але ти залишишся з лутом лише коли кімната рахуватиметься безпечною зоною інакше типозбавляєнся всього накопиченого луту. Доречі ти не можеш перейти в іншу кімнату з: кімнат звичайних і елітніх мобів, кімнати босса -,якщо вони не зачищені ,а также з невідомих- якщо вони небезпечні.

Ясно тоді запускай данж типу Вежа легкої складності першого підрівня і почну тоді його зачищати.

===Увага ви впенені, що хочите зайти в данж легкого рівня типу Вежа бо вийти буде можна влише після вбиття босса===

так/ні

І тільки я вибрав варіант «Так», як раптом все навколо мене ніби сповільнилося, а то й зовсім зупинилося. Будучи збентеженим, я почав злякано обертатися на всі боки намагаючись зрозуміти те, що відбувається, але скоріше навколо моїх ніг утворилося щось, що нагадує дуже густу воду фіолетового кольору, яка переливалася всіма відтінками однойменного кольору. Закінчивши утворювати ідеальне коло, ця матерія почала витягуватись вгору по спіралі, тим самим прагнучи повністю ізолювати простір навколо мене. У міру зростання цієї спіралі тут і там постійно змінювалася як структура, так і зовнішній вигляд речовини. Сама субстанція хоч як мені здається і не була рідиною в звичному для мене розумінні, але властивостями цього агрегатного стану не була обділена адже з кожним новим витком з’являлося все більше і більше різних хвиль, які, утворившись в одній точці, поширювалися по площі всього кокона при цьому. періодично стикаючись з іншими такими ж хвилями. Поки я милувався таким цікавим явищем при цьому стримуючи свої пориви доторкнутися до «Це» пальцями, я сам того і не помітив як був повністю поглинений. Якось усвідомивши те, що відбувається, я знову почав оглядатися і після чого мій мозок був зламаний ще сильніше, адже тепер навколо мене ціла мати його Всесвіт! Почувався я дивно, бо підлога під ногами зникла, як власне і стеля. І якби не невидима мого ока поверхня на якій я і міг продовжувати впевнено стояти, то я остаточно втратив би почуття орієнтації.

Але раптово точки світла, що нагадують дуже далекі зірки, почали гаснути і поступово весь навколишній простір занурювався в темну темряву. Кілька секунд я так і продовжував перебувати в просторі, що складається з абсолютного нічого, тому мене почали відвідувати думки про те, що стався якийсь збій, але кокон, що знову утворився, вже знайомого мені фіолетового кольору геть-чисто вибив з мене ці неприємні думки. Сам кокон почав поступово розширюватися і швидше прийняв форму якоїсь сфери яка з кожною секундою ставала все більш прозорою і крізь яку можна було розглянути якісь стіни і вогники світла, що висять на них. Дивився я на це як крізь водоспад, потік води якого поступово зменшується, а потім і зовсім припиняється.

Після того ,як процесс закінчився, я опинився в кімнаті в якій було чотири двері і над ними були таблички з звичайним монстром. Але коли я захотів тількино піти вище як мене перебила система.

Почикай переглянь карту і наміть приблизний шлях, а тоді вибирай двері в які ти хочеш зараз зайти. Для того щоб відкрити карту мислино викликни карта.

Після того коли я перегляну карту я вирішив піти шляхом першої лівої двері бо там небуло невідомих кімнат. Відкривши її я побачив сходи після чого я почав по них підніматися піднявшись на наступний поверх я побачив двері і зайшов в них. коли я їх закрив передімною появилися Щелепний червяк і Червона воша.

“О пощастило, знайомі моби, значить мені прийдеться лише три рази активувати карту удар і лут буде в кішені.”- і тільки я про це подумав, як вони зразу напали. Через це я інтуїтивно активував захист,і він витримав урон, але зразу зруйнувався.

“Що?! Вони знищили захист! Значить моби послені тож мені прийдеться піднапрахтися на те щоб їх перемохти.”-після чого гг вирішив зразу нанести удар по воші після чого вона впала і скупчилася, а потім він використав карти Удар три рази на Червяку. Відчувши як з него витікла енергія він зразу побачив на як на Червяку появилися три вмятини від ударів. Після чого він наносить ще ще дукілька ударів по Червяку і він помирає й від него залишився труп. І перед ними зразу появилося сповішення.

===Вітаю===

===Ви вбивли Щелепний червяк (звичайний)===

===Ви получили за вбивсто Щелепний червяк (звичайний) 1 звичайний пак з картами===

Після чого, я виключив голосове сповіщення про лут залишивши лише сповіщення про вбивство. Потім я хотів і добити червону вошу, але вирішив що залишу її в спокої й чогось мене потянуло до неї і я почав її гладити. А потім вона відкрилася і почала тертися до мене. Закінчивши гладити вона відішла відмене і почала дивитися благаючи. Від цього погляду і милоти я вирішив трохи дати їй м’яса. Коли вона почала їсти сталося то, коли вона поїла я вирішив піти дальше, але сталося що я точно неочікував. Вона пішла за мною. Коли я це замітив і я, і система трохи підзависли. потім я получив сповщення.

===Вітаю===

=== Червона воша хоче стати вашою домашньою твариною===

===Ви приймаєте пропозицію===

===так/ні===

Після чого я вирішив перепитатися ще раз в воші на, що вона до мене знову притулилася і знову вискочило сповіщення. Після чого вирішив прийняти пропозицію.

Ясно тоді тебе буду звати Акане

===Вітаю===

=== Ви получили домашньою твариною===

===Вітаю===

===Ви виконали прихований квест “Получити першу домашню тварину і назвати її”===

===В нагороду через те що визаполучили її в данжі червона воша пройде примусову повну еволюцію===

І в цю мить навколо себе воша почала утворюватися чевроний кокон який виглядає ніби блискучий червоний камінь який виглядає ніби яшма.

*Через пару годин в данжі*

Коли вона утворила кокон, я вирішив трохи почикати поряд знею доки вона не вирупиться і процес еволюції закінчиться.”Ситема, а коли закінчиться евоюція?”

“Тобі прийдеться чикати, як мінімум тиждень. Тож раджу тобі візяти її з собою додому. Не бійся ти зможеш долутати данж потім, але лут залишеться там тож коли ти повернешся назад він також повернеться назад в інвентарь. Це ще один з плюсів данжу цього типу.”-відповла система.

Після чого я зразу вирішив повернутися додому і дочикатися її повної еволюції. Повернувшись додому побачив, що час не змінився практично. Трохи подумавши гг вирішив спати разом з Акане, щоб не пропустити момент коли вона вилупиться.


Щелепний червяк вигляд: https://slay-the-spire.fandom.com/wiki/Jaw_Worm

Червона воша вигляд:https://slay-the-spire.fandom.com/wiki/Jaw_Worm
Акане(з японської перекладається як червоний діамант)

фото яшми з вікі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D1%88%D0%BC%D0%B0

Дякую за постійні замічання помилок Kharkhal Nazarii :

 
FavoriteLoadingДодати до улюблених

Залишити відповідь

2 Коментарі на “Похід в данж і розбір системи данжів(1.2)



  1. башня – Вежа
    лагель – Табір
    І тільки я вибрав варіант «Так», як раптом все навколо мене ніби сповільнилося, а то й зовсім зупинилося