Фанфіки українською мовою
    Попередження щодо вмісту: Ч/Ч

    Протягом усіх пар у Сяо ніяк не могла піти з голови та сама мелодія. Залізла й сидить там. А пари, як на зло, тягнулися цілу вічність. Було відчуття, що ця безнадійна нудота у чотирьох стінах не закінчиться ніколи. Також юнак думав, що якщо знову побачить музику, то обов’язково кине йому якусь копійку. Як то кажуть: дрібничка, а приємно.

    То ж щойно заняттся скінчилися, хлопець поспішив додому. Хоча, правильніше було б сказати, до метрополітену.

    * * *

    Нарешті, вийшовши на потрібній станції, студент пішов до тієї самої точки, де вранці і грав хлопчина. І… він все ще був тут. Але вже не грав, а стояв, спершись на стіну і гортаючи щось у телефоні. Капелюх з дрібняками лежав біля його ніг, в якому тепер також спочивала сопілка.

    Сяо не підходить близько, щоб не поставити музику в незручне становище своєю присутністю, але й не покидає метрополітен також. Просто чекає, коли в хлопця завершиться перерва і він знову заграє. Юнак навіть не припускався думки щоб підійти та попросити про це, тому що будь-який діалог із людьми, та ще й незнайомими, давався йому тяжко. Сяо був мовчазним і на дух не переносив пусті балачки з будь-ким. Через це він завжди гуляв усюди один, сидів в аудиторіях подалі від галасливого натовпу та ходив найменш людними вулицями.

    То ж він просто чекав.

    Чекав хвилину, дві, п’ять. І стояв би й надалі, якби його не врятувала випадкова перехожа жінка, що кинула до капелюха митця купюру. Це неабияк потішило і змотивувало музику, тому він у цю ж секунду взяв до рук інструмент і, посміхнувшись незайомій пані, почав грати.

    На цей раз композиція була інакшою, але вона захопила Сяо не менше. Юнак затамував подих, насолоджуючись неперевершеною мелодією, яка знову змусила його забути про своє нудне життя звичайнісінького студента. Якби він лише міг залишитися тут назавжди і слухати пісні цієї людини. Власне, якщо цей хлопчина буде грати тут щодня, то Сяо навіть коли йому нікуди не треба їхати готовий спускатися до метрополітену, аби почути знову цю музику.

    Закінчивши зрештою грати, хлопець вклоняється під тихенькі оплески невеликому натовпу, який встиг зібратися. Ну, якщо 6-10 людей можна взагалі натовпом назвати.

    — Дякую! Приходьте ще завтра, — оголошує він перехожим, ніби щойно закінчив концерт з кількатисячною аудиторією.

    Сяо, що досі стояв відносно далеко, в якійсь мірі здивувався: виходить, музика цей ніде не навчається і безробітний, якщо і завтра планує тут стирчати? Хоча він і був приблизно віку хлопця, або навіть молодше, Сяо навість на секунду відчув заздрість. Ось він, проживає однаковісінькі дні, має відповідальність, має робити якісь справи, а ось його одноліток – ні до чого не прив’язаний, просто займається улюбленою справою цілими днями і все.

    Юнак всерйоз почав над цим розмірковувати, крокуючи нарешті додому. Звісно, він також подумав, що лише накручує себе і можливо у хлопця просто купа вільного часу, який він вирішив витрачати із користю.

    Можливо. 

    Проте за наступні кілька днів Сяо повірив у свою першу здогадку. Кожного ранку він бачив хлопця тут, що грав пречудові мелодії для людей, які кудись квапилися. Коли Сяо повертався із занять – юнак все одно був тут, так само граючи для все тих людей. Він грав учора, грає сьогодні, гратиме завтра. В усіх життя одноманітне, однакове день у день, але тільки не в цього музики. Здавалося, ніби він просто з’явився з якогось іншого всесвіту і вирішив зіграти для сірої маси. Він завжди стояв один, іноді спілкуючись зі своїми так званими глядачами. Якась парочка в нього навіть одного разу пісню замовила. Він завжди посміхався людям, котрі кидали йому гроші, або котрі балакали до нього. Здається, він досить товариська людина з якою було дуже легко знайти спільну мову. Більш того, хлопчина навіть запам’ятав деякі обличчя цього метрополітену. “О, гарного вам дня, пане!” або “Вітаю, пані, як там ваша донька?” – це лунало з його вуст тепер щодня, коли він бачив одних і тих самих людей.

    Одні й ті самі люди…

    Те, що пригнічувало самого Сяо. Одні й ті самі обличчя у вагонах, у крамницях, в університеті. Ніби ходиш у якійсь грі по одним і тим самим локаціям, запам’ятавши усіх можливих NPC.

    Проте обличчя дивного музики йому не набридло і не дратувало. Навпаки ж, асоціювалося із чимось приємним, з витонченою мелодією, або ж…

    Зі свободою.

    Це, мабуть, було найвдаліше слово для того, щоб описати того хлопця. Свобода. Всі поспішають, всі летять, а він тут, сам по собі. Коли хоче – грає, коли не хоче – йде по напій або переписується із кимсь у телефоні. Людина, що не прив’язана ні до чого у житті. Людина, що дарує своїми композиціями відчуття легкості та свободи.

    * * *

    Четвер.

    Нудні пари нарешті добігли кінця і хлопець знову повертається до майже рідної станції. Виходячи з вагону, він вже помічає все того ж хлопчину із сопілкою. Він не здивований, а навпаки – його тішить той факт, що музика невпинно дарує людям свої дивовижні мелодії світові. Всі ці дні Сяо думав, що хотів би більше дізнатися про автора творів, а саме хто він і звідки. І звісно, де навчився так віртуозно грати. Хоча він і не любив спілкуватися з людьми, особливо незнайомими, чомусь йому все здавалося, що із цим юнаком вдасться потеревенити. Всі ж можуть, а значить Сяо також.

    Хлопець якраз закінчує чергову композицію і стомлено зітхає. Але, незважаючи на це, він посміхнувся похмурому студентові, коли той підійшов.

    — О, я тебе пам’ятаю, — каже він.

    — Чому ти тут граєш кожного дня? — проігнорувавши слова музики, одразу ж питає Сяо.

    — А чому б і не грати?

    — Не найкраще місце для цього.

    — Я так не вважаю, — все так же посміхаючись відповідає хлопець. Навіть його посмішка була не такою, як в інших людей. Ну все, парубок точно з іншої планети.

    — Ясно. І що, виходить, тобі подобається тут стирчати? — Сяо озирається довкола. Сірі стіни, гулкіт людей, шум потягу, гучний голос у гучномовці. Ні, тут нікому не може подобатися. Навіть такому юнакові, як цей.

    — Мені подобається дарувати людям музику, от і все.

    — Ясно… — навіть відповіді на запитання видаються Сяо дивними. Хоча, він раніше не спілкувався з вуличними артистами. Можливо, вони всі такі, як то кажуть, не від світу цього? — Тобі, типу, більше нема чим зайнятися?

    — Тобто? Гра на сопілці для перехожих – моє заняттся.

    — Я не про це.

    — А про що тоді?

    — ..Неважливо.

    Сяо стало трохи ніяково, тому він і втік від відповіді. Сам не знає навіщо це запитує, та ще й у далеко не ввічливій формі. Незнайомі ж люди все-таки.

    — Як твоє ім’я, до речі?

    — Венті.

    — Венті… — повторює хлопець. — Ти завтра знову тут будеш?

    — Авжеж! Тому приходь.

    Хлопець киває, починаючи йти до виходу.

    “Обов’язково прийду.” 

     

    0 Коментарів

    Note